Hoezo netsO?
De naam netsO. Niets meer een niets minder dan de eerste 5 letters van mijn achternaam in omgekeerde volgorde. Met een logo bestaande uit geel en zwart. Bewust gekozen kleuren. Confronterend, prikkelend en opvallend. Ik hou van alles wat met ‘omdenken’ te maken heeft. Gewoon, om zaken vanuit een ander perspectief te bekijken, niet standaard te zijn en te zoeken naar vernieuwende oplossingen.
De uitdaging: Onderscheidend zijn door echte verhalen, geschreven vanuit een persoonlijke ervaring, want die vallen op! De onderbouwing hiervan laat ik graag zien.
Daarom spreek ik graag over “Mensen-Maken-Merken-Marketing”. Enerzijds omdat ik ervan overtuigd ben dat mensen, zoals jouw klanten en jouw collega’s, steeds vaker het succes van het merk bepalen. Anderzijds omdat ik vakmensen uit mijn netwerk inzet om jouw merk te versterken en nog beter zichtbaar te maken. Kom maar op met jouw uitdaging!
Graag tot ziens.
Ronald Ostendorf
Bron: www.omdenken.nl. Geplaatst met goedkeuring van deze inspirerende organisatie.